Переглянути всі підручники
<< < 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > >>

 

спроектувати шкільну форму для учнів початкової школи, посуд для гарячих напоїв, меблі для дитячої кімнати тощо. Дизайнер відбирає кращі існуючі моделі виробів, а також робить перші пробні начерки майбутнього виробу. На другому етапі проектування детально аналізують можливі варіанти моделі виробу, порівнюють між собою і вибирають найкращий варіант. За результатами цього порівняння й вибору оформляють технічну пропозицію. На третьому етапі проектування, який називають роз­робкою ескізного проекту, дизайнер малює ескізи і виготов­ляє макети майбутнього виробу. Четвертий етап - розробка технічного проекту. На цьо­му етапі виконують необхідні розрахунки, уточнюють фор­му і конструкцію виробу. Виготовлений макет чи модель оцінюють конструктори, технологи, економісти, лікарі і ви­пробовують на практиці. Пересвідчуються, чи виріб зруч­ний, чи він достатньо міцний і витримає навантаження у процесі користування. На п'ятому етапі проектування розробляють робочу до­кументацію, за якою виготовлятиметься майбутній виріб на виробництві. Основними видами робочої документації є ескіз виробу, технічний опис, технічний рисунок, креслення, ле­кала (мал. 3).
Мал. 3. Види робочої документації: а - технічний рисунок; б - ескіз; в - креслення; г - лекало
1. Які показники якості виробу вказують на відповідність його своєму призначенню? 2. Від чого залежать економічні показники якості виробу? 3. Хто бере участь у проектуванні майбутнього виробу? 4. Назви основні види робочої документації. 5. Якими видами документації тобі доводилося користуватися у мо­лодших класах під час виготовлення виробів?

 

Переглянути всі підручники
<< < 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > >>
Сайт создан в системе uCoz