Переглянути всі підручники
<< < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>

 

     
   
   
   
  Мал. 2. Продукти технологічної діяльності  
   
  Продукти технологічної діяльності надзвичайно різно­манітні. Це, наприклад, будинки, машини, одяг, меблі, їжа (мал. 2). Інформацію про техніку й технологічні об'єкти можна знайти в спеціальних книгах, журналах, каталогах, електронній мережі Інтернет. По телебаченню показують передачі про виготовлення і використання автомобілів, одягу, посуду тощо. У створенні нових зразків технологічних об'єктів широко застосовується метод фантазування.
Одним із найцікавіших методів фантазування є перене­сення персонажів, техніки і подій в інші умови. Основне завдання методу - навчитися характеризувати предмети та явища і пристосовувати їх до нових умов. На­приклад, пропонується перенести події на іншу планету або в іншу епоху і подивитися, що при цьому зміниться.
Перед тим як вигадувати явище або технічний засіб на іншій планеті, слід з'ясувати його призначення на Землі та встановити основні дії і виконавців цих дій. Потім слід виз­начити відмінність між умовами Землі і новими умовами, в яких має існувати і діяти обране явище або технічний об'єкт. Якщо земні виконавці дій працювати у нових умовах не зможуть, то слід запропонувати засоби, придатні для ро­боти у нових умовах. Після відбору або створення виконавців (засобів) для кожної технологічної дії треба об'єднати їх у оновлене яви­ще або засіб і розробити для цього нову конструкцію. Щоб полегшити уявлення нового засобу або явища, слід затулити очі і спробувати побачити його образ.
 
   
     

 

Переглянути всі підручники
<< < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>
Сайт создан в системе uCoz