|
спроектувати шкільну форму для учнів початкової школи, посуд для гарячих напоїв, меблі для дитячої кімнати тощо.
Дизайнер відбирає кращі існуючі моделі виробів, а також робить перші пробні начерки майбутнього виробу.
На другому етапі проектування детально аналізують можливі варіанти моделі виробу, порівнюють між собою і вибирають найкращий варіант. За результатами цього порівняння й вибору оформляють технічну пропозицію.
На третьому етапі проектування, який називають розробкою ескізного проекту, дизайнер малює ескізи і виготовляє макети майбутнього виробу.
Четвертий етап - розробка технічного проекту. На цьому етапі виконують необхідні розрахунки, уточнюють форму і конструкцію виробу. Виготовлений макет чи модель оцінюють конструктори, технологи, економісти, лікарі і випробовують на практиці. Пересвідчуються, чи виріб зручний, чи він достатньо міцний і витримає навантаження у процесі користування.
На п'ятому етапі проектування розробляють робочу документацію, за якою виготовлятиметься майбутній виріб на виробництві. Основними видами робочої документації є ескіз виробу, технічний опис, технічний рисунок, креслення, лекала (мал. 3).
|
|