Переглянути всі підручники
<< < 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 > >>

 

2. Котушку з нитками надінь на котушковий стержень на рукаві машини. 3. Протягни нитку вліво й пропусти її через проріз нитконапрямляча. 4. Підведи нитку із тильного боку під регулятор натягу верхньої нитки, протягни її між шайбами. 5. Заправ нитку за компенсаційну пружину. 6. Протягни нитку через вушко ниткопритягача рухом на себе. 7. Протягни нитку вниз і заведи за гачок нитконапрямляча. 8. Заведи нитку за гачок нитконапрямляча на голко­тримачі. 9. Утягни нитку у вушко голки рухом справа наліво (у машині 2М класу ПМЗ) або рухом спереду назад (у машині «Чайка III» класу ПМЗ). Залиши вільний кінець нитки за­вдовжки 8...10 см. § 21. Будова шпульного ковпачка. Заправляння нижньої нитки в машину Для заправляння нижньої нитки в машину і регулюван­ня її натягу використовують шпульний ковпачок, в який вставляється шпулька з намотаною на неї ниткою. На малюнку 81 показано його будову. Він складається з плас­тинчастої пружини, яка кріпиться до корпусу шпульного ковпачка гвинтом - регулятором натягу нижньої нитки. Чим щільніше притиснута пружина до ковпачка, тим ту­гіше натягнута нитка. Натяг нитки посилюється поворотом гвинта за годинниковою стрілкою, а послаблюється -поворотом проти годинникової стрілки.

 

Переглянути всі підручники
<< < 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 > >>
Сайт создан в системе uCoz