|
|
|
|
|
|
|
|
1. Розсортуй зображений посуд на столовий та кухонний.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Чому брудний посуд слід мити одразу після споживання їжі ?
3. Склади послідовність миття посуду, використовуючи розташовані нижче слова:
сортують, споліскують, очищають від залишок їжі, сушать, миють.
4. Чому під час користування порошковими миючими засобами їх насипають низько над посудом?
|
|
|
|
|
|
Практична робота 21. Ознайомлення з обладнанням кухні
Обладнання та посуд: електрична плита, різні види посуду та кухонного інвентарю.
Послідовність виконання роботи:
1. Вивчи назви і призначення основних видів кухонного обладнання. Ознайомся з правилами безпечної праці з ними.
2. За результатами роботи заповни таблицю 6, використовуючи розміщені нижче слова:
заморожують продукти, подрібнюють м'ясо, збивають продукти, охолоджують продукти, нагрівають та підсушують скибочки хліба, нагрівають посуд з продуктами, вижимають сік з овочів та фруктів
Таблиця 6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Розглянь уважно посуд (по 10 найменувань різного посуду на бригаду) і розсортуй його на кухонний та столовий.
4. Визнач назву кожного предмета і його призначення.
|
|
|
|
|
|
|
|
|